20 november 2012

Swedish fucking house mafia!!

Idag började min morgon så dårligt, var helt slut imorse när jag vaknade och åkte till jobbet. Ville bara hem och lägga i sängen och sova igen, men när det var dax för morgonfikat så ropade vaktis på mig. Gick till dit och små pratade lite medans jag väntade på att kaffet skulle koka klart , då säger Jocke "jo du
Bella , vad vare för konsert du pratade om förra veckan? Jag; Shm konserten menar du? Jocke; ja precis! Jag känner en killen som jobbar med säkerheten och han behöver tre som får jobba innan konserten och sen gå in och kolla, och då tänkte jag på dig! Är du sugen på att åka ? Jag; du driver ju med mig?! Klart jag vill!!
Så nu på torsdag ska jag och Emma.r och Martina kolla på swedish house mafia!!! Kommer bli så jävla awesome!!!! Ibland har man fan tur!!

1 kommentar: