26 november 2012

Vilken helg jag haft! Stockholm torsdag-lördag sen blev det att jag och Jenny gick ut på halvan när jag kom hem från Stockholm . Jobbade i VIP entrén på shm konserten , sen fick vi sluta när dom började spelningen. Ojojoj vilka kungar som är , 35000 personer var det i arenan för att se tre personer! Helt galet bra var det ! På fredagen så åkte jag in till stan och mötte upp Jasmine och hennes lillsyrra Jessica , har inte träffat henne på ett och ett halvt år så vi käkade tre rätters middag på kvällen och hade det mys! Sen mötte jag upp en killkompis och tog några öl . På lördagen så åkte jag fram och tillbaka överallt typ , har aldrig åkt så mycket tunnelbana hah! Sen hann jag träffa Osccar och hans vänner innan jag tog tåget hem till Hedemora ,när jag kom hem blev det en dusch och sen ut på halvan. Nu har jag precis slutat jobbet och är påväg hem!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar